Saturday, 12 May 2012

Kisah Guru Dan Pelajarnya

السلام عليكم
بسم الله الرحمن الرحيم

Hari ni khair nak berkongsi mengenai 1 gambar yang sangat menarik. hehe. tengok kat bawah ni. Comel jer. :)


Seronok sangat apabila setiap lapisan masyarakat mempunyai pemikiran begini. Khair pon x terkecuali. Setakat ni dulu la. x nak panjang2. BIAR RINGKAS ASALKAN MEMBERI MANFAAT. ^_^

والله أعلم
والسلام عليكم

Semoga Kita Mendapat Manfaat Setelah Membacanya

2 70 Komentar:

nur said...

salam.. nice entry, kalau ade bdk2 mcm tu skng bgosla.

NurFadhilah said...

saya pun suka "M" ^^

Post a Comment

Assalamualaikum. Sila tinggalkan komen anda di sini. Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sifat-Sifat Orang Mukmin

[23:1] Sesungguhnya beruntunglah orang-orang yang beriman,

[23:2] (yaitu) orang-orang yang khusyu’ dalam sembahyangnya,

[23:3] dan orang-orang yang menjauhkan diri dari (perbuatan dan perkataan) yang tiada berguna,

[23:4] dan orang-orang yang menunaikan zakat,

[23:5] dan orang-orang yang menjaga kemaluannya,

[23:6] kecuali terhadap isteri-isteri mereka atau budak yang mereka miliki; maka sesungguhnya mereka dalam hal ini tiada tercela.

[23:7] Barangsiapa mencari yang di balik itu maka mereka itulah orang-orang yang melampaui batas.

[23:8] Dan orang-orang yang memelihara amanat-amanat (yang dipikulnya) dan janjinya.

[23:9] dan orang-orang yang memelihara sembahyangnya.

[23:10] Mereka itulah orang-orang yang akan mewarisi,

[23:11] (ya’ni) yang akan mewarisi syurga Firdaus. Mereka kekal di dalamnya.

Followers

 
COPYRIGHT © 2011 - 2012 ALL RIGHT RESERVED KHAIRULAMIRIN KHABIR